Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Επειδή το γέλιο δεν φορολογείται ακόμη...

{6}
Πάει ένας τύπος σε δύο κοπέλες που καθόταν στο μπαρ και λέει στην μια:
-Χορεύεις;
-Ναι χορεύω!
-Ωραία!Δεν πας να χορέψεις να τα πω λίγο με την φίλη σου;

{7}
Όχι ότι βαριέμαι, αλλά το δωμάτιό μου έχει 72 πλακάκια και το σαλόνι 127 ....

{8}
Φήμες λένε πως υπάρχει άνθρωπος που έφαγε πεντακάθαρη halls χωρίς κολλημένο ούτε ένα χαρτάκι απ΄τη συσκευασία της..

{9}
-Πήρα το τηλέφωνο μιας φίλης...
-Ε και;
-Με κυνηγάει ακόμη! 
Το θέλει πίσω...

{10}
Ένα χάμπουργκερ παρακαλώ.
-Απλό;
-Όχι δώσε μου ένα πολύπλοκο, κυκλοθυμικό να με πρήξει μέχρι να το φάω!

{11}
Ζήστε επικίνδυνα.. μιλήστε στην μάνα σας την ώρα που βλέπει τούρκικα...

{12}
- Μάνα φεύγω.
- Άντε παιδί μου στο καλό.

- Δε θα μου πεις να πάρω ζακέτα;

- Δε θα γίνω εγώ σαν αυτές που λέτε στο facebook! 

{13}
Σε κάθε σταμάτημα από αστυνομικό, ''έχετε πιει κι έχετε πιει''...
Ένας μια φορά να με σταματήσει και να με ρωτήσει αν έχω φάει...
Παράπονο το έχω...

{14}
Είμαστε συγκλονισμένοι...
Ο γείτονας αυτή τη στιγμή βάζει πετρέλαιο σπίτι του...
Έχουμε βγει από τις γύρω πολυκατοικίες και τον χειροκροτούμε!

{15}
Παίρνεις το κινητό σου μαζί στον καφέ, στο ποτό, στην τουαλέτα, παντού, δεν παίρνει κανείς τηλέφωνο...
Το ξεχνάς στο αθόρυβο, για 5 λεπτά...παίρνουν τηλέφωνο μέχρι κι οι εξωγήινοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: