Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Επειδή το γέλιο δεν φορολογείται ακόμη....συνέχεια

{23}
Ζήσε επικίνδυνα..!

Φτάσε την ζωή σου στα άκρα... 
Πάτα εκεί που σφουγγάρισε η μάνα σου..! 

{24}
Έξω βρέχει και η πεθερά μου κοιτά λυπημένα από το τζάμι.
Φοβάμαι πως πρέπει να την αφήσω να μπει μέσα!

{25}
Αυτός: Έχω λόξιγκα, τρόμαξε με λίγο...
Αυτή : Είμαι έγκυος... 

{26}
Δυο κολλητοί είναι αραγμένοι στην παραλία και κουβεντιάζουν:
- Άστα! Χτες βράδυ είδα έναν τρομερό εφιάλτη...
- Τι είδες;
- Είδα την πεθερά μου να κολυμπάει στη θάλασσα και από πίσω να την κυνηγάει ένας καρχαρίας...
- Ποπό, φρίκη...
- Φρίκη δεν θα πει τίποτα! Αφού παραλίγο να του ξεφύγει! 

{27}
Δύο ξανθιές κάθονταν και μιλούσαν.
Λέει η μία στην άλλη:
- Τι είναι πιο κοντά, το φεγγάρι ή το Παρίσι;
Απαντά η άλλη:
- Helloooooooo, βλέπεις το Παρίσι από το μπαλκόνι σου;


{28}
- Έεεελα πες μου κάτι βρώμικο...
- Λάσπη!
- Έεεελα κάτι ν' ανέβω...
- Σκάλα!

{29}
-Όποιος είπε ότι ο μεγαλύτερος πόνος είναι αυτός της ψυχής, δεν έχει πατήσει ξυπόλητος το Lego του παιδιού του στις 3 τα χαράματα..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: