Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Aφορολόγητα...


{126} 
Θέλεις να βγάλεις λεφτά από το facebook; 
Πήγαινε στις Ρυθμίσεις Λογαριασμού, απενεργοποίησε τον λογαριασμό σου και τράβα να δουλέψεις! 

{127}

 Ο τύπος λέει στον μπάρμαν... 
-Βάλε μου ένα διπλό ουίσκι και γρήγορα! 
-Φαίνεσαι αναστατωμένος, τι έγινε; 
-Μόλις τελείωσε ένας ομηρικός καβγάς με την γυναίκα μου.! 
-Και που κατέληξε; 
-Για να μου μιλήσει, γονάτισε και ήρθε στα τέσσερα προς το μέρος μου! 
-Μπράβο ρε φίλε, είσαι φοβερός! Πολύ χαίρομαι που της επιβλήθηκες. 
-Και τι σου είπε όταν πλησίασε; 
-Εεε...να...μου είπε "Βγες κάτω απ' το κρεβάτι ρε παλιοχέστη! 


{128} 
Γιατί με σταματήσατε κ. αστυνόμε; 
-Τί μπουκάλι είναι αυτό; 
-Νερό. 
-Μα αυτό είναι κρασί. 
-Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου. 

{129} 

Αν συνεχίσει έτσι ο καιρός πάντως, την Πρωτοχρονιά θα ψάχνουμε το φλουρί σε κάνα καρπούζι..! 

{130} 
Όταν πάει να μας πέσει το κινητό, όλοι ανακαλύπτουμε τον νίντζα που κρύβεται μέσα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: