Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Αφορολόγητα......


{56} 
-Πες μου, σου αρέσουν τα ζώα; 
-Τώρα αν σου πω ναι... θα το πάρεις πάνω σου; 

{57} 
Καθόταν ένας ηλικιωμένος βλάχος στην πλατεία Ομονοίας να πιει καφέ και έξυνε το κεφάλι του. 
Περνώντας από δίπλα του δυο κύριοι: 
-Μα τι κάνετε κύριε, του λένε. 
-Ξύνου του κιφάλι μ, λέει ο βλάχος. 
-Δεν ξέρετε ότι φοράτε καπέλο; Του λένε. 
-Γιατί βρε, εσάς όταν σας τρώει το κουλαρ σας κατεβάζετε και του βρακί σας; 

{58} 
Σε ένα Δημοτικό Σχολείο κάπου στην Αθήνα, την πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς η δασκάλα παίρνει παρουσίες: 
-Χακίμ καζάλ αλ νταρουί; 
-Παρών. 
-Χασάν ντομάν ντα σαρουί; 
-Παρών. 
-Γιόν κιμ λι γκόνγκ; 
-Παρών. 
-Σουλειμάν αλη ζαουάχρι; 
-Παρών. 
-Χατζή λαζά ρουμίχ αλής; 
(Τίποτα...) 
-Χατζή λαζά ρουμίχ αλής; επαναλαμβάνει η δασκάλα.. 
(Πάλι τίποτα...) 
Εκεί που ετοιμάζεται να σημειώσει απουσία η δασκάλα βλέπει δειλά, δειλά, ένα παιδάκι να σηκώνει το χέρι του από την τελευταία σειρά. 
-Κυρία, μάλλον εγώ είμαι αυτός, αλλά το όνομά μου δεν διαβάζεται έτσι.. 
Χατζηλαζάρου Μιχάλη με λένε..! 

{59} 
Κάθε φορά που κόβεις ένα μανιτάρι, ΘΥΜΗΣΟΥ αφήνεις ένα στρουμφάκι άστεγο. 

{60} 
-Ωραία έτσι τα μαλλιά σου! 
-Μα μου κρύβουν το πρόσωπο.. 
-Αυτό ακριβώς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: