Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Αφορολόγητο γέλιο...συνέχεια

{30} Μετά από ένα μήνα έβαλα 50€ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετά δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό από την συγκίνηση! 

{31}
Μπαίνει ένας ληστής σε μία τράπεζα και φωνάζει: 
-Ληστεία! 
Μέσα στην αναμπουμπούλα και τον χαμό του πέφτει η μάσκα. Σκύβει, την πιάνει, την ξαναφοράει. Πλησιάζει τον πρώτο που βλέπει μπροστά του και τον ρωτάει : 
-Λέγε ρε! Είδες καθόλου το πρόσωπό μου; 
-Τί να σας πω κύριε ληστή... Λίγο τα ματάκια σας... 
Μπαμ, τον πυροβολεί. 
Πάει σε άλλον: 
-Εσύ είδες τίποτε; 
-Ε... Λίγο το προσωπάκι σας! 
Μπαμ, τον σκοτώνει κι αυτόν. Πάει και σε μια κυρία και της λέει: 
-Εσύ δεν νομίζω να είδες τίποτε ε; 
-Εγώ σας ορκίζομαι δεν είδα τίποτε, ο άνδρας όμως μου τα είδε όλα! 

{32}
-Αγάπη μου αύριο έχει champions league; 
-Ναι μωρό μου. 
-Αχ ωραία θα βγω με τις φίλες μου. Πότε τελειώνει να ξέρω πότε να γυρίσω; 
-Τέλη Μαΐου …υπολόγισε..! 

{33}
Μωρό μου, πήρα δυο ταινίες για να δούμε το βράδυ, μια για σένα και μια για μένα... 
-Αλήθεια με σκέφτηκες αγάπη μου; 
-Εεε, φυσικά... 
-Και τι ταινία μου πήρες; 
-Μονωτική..! 

{34}
Ο κόκορας του γείτονα μπήκε στην αυλή μου... Ας είναι ελαφρύ το μακαρόνι που θα τον σκεπάσει..! 

{35}
Παίρνει ο Τάκης τηλέφωνο την αστυνομία. 
-Ελάτε γρήγορα! Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα. 
-Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα; 
-Νωρίτερα νικούσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: