Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Αφορολόγητα...

{66}
Μέτρησα προβατάκια για να κοιμηθώ κι είδα ότι μου λείπει ένα.
Άντε να κοιμηθώ τώρα..!

{67}
Θέλεις δουλειά;
Τί περιμένεις;
Στείλε ΤΑΜΑ, κενό, το όνομα του αγίου που θέλεις να σε βοηθήσει...και έναν εκφοβισμό (κι ο άγιος φοβέρα θέλει).

{68}
H γυναίκα ετοιμάζεται να πει στον άντρα της πως θέλει να χωρίσουν:
-Τάσο σου έχω κακά νέα...
-Τί Γωγώ μου;
-Εγώ πάλι σου έχω ευχάριστα...
-Για ξεκίνα με τα δικά σου...
-Κέρδισα στο ΛΟΤΤΟ 1.000.000 ευρώ...για πες εσύ.
-...Έκαψα τα γεμιστά.

{69}
-Μάνα, θέλω να πλύνω το κοντομάνικο. Ποιό πρόγραμμα βάζω;
-Τι γράφει στην ετικέτα;
-Adidas...

{70}
Έγραψα ένα ποίημα για τον έρωτα:
''Έφυγες κι έγιναν σωρό τα πιάτα της κουζίνας...
Τα ρούχα μου είναι άπλυτα κι εγώ ψοφώ της πείνας..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: