Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Γέλιο το μόνο αφορολόγητο προϊόν.



{1}
-Σε 50 μέρες έρχεται η καταστροφή.
- Μην μου πεις... Πιστεύεις στους Μάγια;
- Όχι. Στους Έλληνες πολιτικούς...



{2}
Ρωτάει ο Άγγλος τον Γερμανό :
- Πήρατε αύξηση φέτος;
- Πήραμε!
- Και τι τα έκανες;
- Ε να, αγόρασα ένα σπίτι στις Άλπεις.
- Και τα υπόλοιπα;
- Με τα υπόλοιπα αγόρασα μια Porche 911 Carrera.
Ρωτάει ο Γερμανός τον Γάλλο :
- Πήρατε αύξηση φέτος;
- Πήραμε!
- Και τι τα έκανες;
- Ε να, αγόρασα για την κόρη μου ένα διαμέρισμα στις Κάννες.
- Και τα υπόλοιπα;
- Με τα υπόλοιπα αγόρασα ένα Audi A6 Avant.
Ρωτάει ο Γάλλος τον Έλληνα :
- Πήρατε αύξηση φέτος;
- Πήραμε!
- Και τι τα έκανες;
- Ε να, αγόρασα ένα παπάκι 125 cc.
- Και τα υπόλοιπα;
- Τα υπόλοιπα τα έβαλε ο πατέρας μου!

{3}

Είμαι τόσο άφραγκος που σήμερα μου έκοψαν το τηλέφωνο του μπάνιου!

{4}
Το laptop μου έχει ζεσταθεί τόσο πολύ που λέω να πετάξω πάνω στο πληκτρολόγιο κάνα δυο τοστ ζαμπόν τυρί και να κλείσω το καπάκι...

{5}
Μπαίνει μια μέρα ένας άνεργος μέσα σε ένα μαγαζί και ρωτάει τον ιδιοκτήτη αν υπάρχει δουλειά.

- Βεβαίως και υπάρχει μια θέση. Κάθε εβδομάδα θα πρέπει να έρχεσαι τρεις μέρες και να είσαι εδώ δύο.. ώρες. Ο μισθός σου θα είναι 2500 ευρώ τον μήνα, με εταιρικό αυτοκίνητο, κινητό και μία ξανθιά μοντέλο γραμματέα.


-Πλάκα μου κάνεις ;


-Εσύ άρχισες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: