- Ας φανταστούμε το σχολείο των ονείρων μας»
Περισσότερα εδώ: https://pappanna.wordpress.com/2015/01/30/%CE%B1%CF%82-%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%81%CF%89%CE%BD/
(α) η αρχιτεκτονική του κτηρίου,
(β) οι διαφορετικές χρήσεις στο πέρασµα των χρόνων,
(γ) η ιστορία και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο,
(δ) η σύνδεσή του µε σπουδαία ιστορικά γεγονότα,
(ε) ο φυσικός και δοµηµένες περιβάλλον χώρος και οι αλλαγές µέσα στο χρόνο,
(στ) οι παλαιότεροι µαθητές του σχολείου -ξακουστοί ή άσηµοι,
(ζ) η λειτουργία του και οι δραστηριότητές του στο παρελθόν και στο σήµερα.
Όλα τα παραπάνω µπορούν να αποτελέσουν θέµατα µικρών ερευνητικών δραστηριοτήτων από τα παιδιά σε ελεύθερο χρόνο έξω από το σχολείο, µε την επεξεργασία των στοιχείων µέσα στην τάξη (βιβλιογραφικές αναζητήσεις, επισκέψεις, συνεντεύξεις).
Ο διαγωνισµός απευθύνεται σε µαθητές δηµόσιων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης της χώρας.
- 2ος Μαθητικός Διαγωνισµός: «Η ιστορία του σχολείου µου».
(α) η αρχιτεκτονική του κτηρίου,
(β) οι διαφορετικές χρήσεις στο πέρασµα των χρόνων,
(γ) η ιστορία και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο,
(δ) η σύνδεσή του µε σπουδαία ιστορικά γεγονότα,
(ε) ο φυσικός και δοµηµένες περιβάλλον χώρος και οι αλλαγές µέσα στο χρόνο,
(στ) οι παλαιότεροι µαθητές του σχολείου -ξακουστοί ή άσηµοι,
(ζ) η λειτουργία του και οι δραστηριότητές του στο παρελθόν και στο σήµερα.
Όλα τα παραπάνω µπορούν να αποτελέσουν θέµατα µικρών ερευνητικών δραστηριοτήτων από τα παιδιά σε ελεύθερο χρόνο έξω από το σχολείο, µε την επεξεργασία των στοιχείων µέσα στην τάξη (βιβλιογραφικές αναζητήσεις, επισκέψεις, συνεντεύξεις).
Ο διαγωνισµός απευθύνεται σε µαθητές δηµόσιων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης της χώρας.
Περισσότερα εδώ:https://pappanna.wordpress.com/2015/01/20/2%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%E2%88%86%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%C2%B5%CF%8C%CF%82-%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1/
Στο πλαίσιο του διαδραστικού προγράμματος School Lab του British Council, υλοποιείται για τέταρτη χρονιά, σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον οργανισμό SciCo,ε στόχο την κατανόηση των συναρπαστικών προκλήσεων της επιστήμης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω σε επιστημονικά θέματα.
Καλούμε τους μαθητές της πέμπτης και έκτης Δημοτικού και των τάξεων του Γυμνασίου να σχηματίσουν ομάδες 2-5 ατόμων, να επιλέξουν ένα επιστημονικό θέμα είτε μόνοι τους, είτε σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές τους και να το παρουσιάσουν με εύληπτο και ευρηματικό τρόπο. Για υποστήριξη θα έχουν ένα μέντορα από μια ομάδα νέων ταλαντούχων επιστημόνων που θα αναλάβει καθήκοντα καθοδηγητή στις τεχνικές της Επικοινωνίας της Επιστήμης. Με τη βοήθειά του, κάθε ομάδα θα αναπτύξει το θέμα της επιλογής της και στην συνέχεια θα πρέπει να αναρτήσει ένα βίντεο διάρκειας 3 – 5 λεπτών, στο οποίο θα παρουσιάζει το θέμα της, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος www.school-lab.org
Περισσότερα εδώ: http://www.e-yliko.gr/Lists/ContestsTOP10/DispForm.aspx?ID=291&Source=http%3A%2F%2Fmembers.e-yliko.gr%2FLists%2FContestsTOP10%2FContests%2FcontestView.aspx
- Διαγωνισμός βίντεο στα σχολεία της επικράτειας.
Στο πλαίσιο του διαδραστικού προγράμματος School Lab του British Council, υλοποιείται για τέταρτη χρονιά, σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον οργανισμό SciCo,ε στόχο την κατανόηση των συναρπαστικών προκλήσεων της επιστήμης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω σε επιστημονικά θέματα.
Καλούμε τους μαθητές της πέμπτης και έκτης Δημοτικού και των τάξεων του Γυμνασίου να σχηματίσουν ομάδες 2-5 ατόμων, να επιλέξουν ένα επιστημονικό θέμα είτε μόνοι τους, είτε σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές τους και να το παρουσιάσουν με εύληπτο και ευρηματικό τρόπο. Για υποστήριξη θα έχουν ένα μέντορα από μια ομάδα νέων ταλαντούχων επιστημόνων που θα αναλάβει καθήκοντα καθοδηγητή στις τεχνικές της Επικοινωνίας της Επιστήμης. Με τη βοήθειά του, κάθε ομάδα θα αναπτύξει το θέμα της επιλογής της και στην συνέχεια θα πρέπει να αναρτήσει ένα βίντεο διάρκειας 3 – 5 λεπτών, στο οποίο θα παρουσιάζει το θέμα της, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος www.school-lab.org
Περισσότερα εδώ: http://www.e-yliko.gr/Lists/ContestsTOP10/DispForm.aspx?ID=291&Source=http%3A%2F%2Fmembers.e-yliko.gr%2FLists%2FContestsTOP10%2FContests%2FcontestView.aspx
- Διοργάνωση Αγώνων Τέχνης (μουσικής, θεάτρου, ζωγραφικής, ποίησης, δημιουργίας video),
Τα δημόσια και ιδιωτικά Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας που θα συμμετάσχουν θα μεριμνήσουν για την έγκριση συμμετοχής μαθητών, αποστέλλοντας έγκαιρα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά (αίτηση του διευθυντή του σχολείου, πράξη συλλόγου, πρόγραμμα και ονομαστικό πίνακα συμμετοχής μαθητών) στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες τα σχολεία που επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη:www.mandoulides.edu.gr.
Περισσότερα εδώ: http://www.e-yliko.gr/Lists/ContestsTOP10/DispForm.aspx?ID=279&Source=http%3A%2F%2Fmembers.e-yliko.gr%2FLists%2FContestsTOP10%2FContests%2FcontestView.aspx
- <Κραταιά ως θάνατος αγάπη>
Περισσότερα εδώ:http://www.pella-museum.gr/informations/news/krataia-os-thanatos-agapi
Ευχαριστούμε τη κυρία Ρούλα Δουλγεράκη για την ενημέρωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου