Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Αφορολόγητα...


{226} 
Ρωτάει το παιδί τη μάνα: 
- Μάνα είναι αλήθεια πως τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός; 
- Ναι χρυσό μου! 
- Μάνα είναι αλήθεια πως τα δώρα μου τα φέρνει ο Άγιος Βασίλης; 
- Ναι χρυσό μου! 
- Μάνα είναι αλήθεια πως το ψωμί μας το δίνει ο θεούλης; 
- Ναι χρυσό μου! 
- Ε τότε μάνα... τον πατέρα τι τον θέλουμε; 

{227} 
10 xρονών και έχουν iPhone, laptop, facebook. 
Eγώ όταν ήμουν 10, ένιωθα cool επειδή πήρα καινούριους μαρκαδόρους. 

{228} 
Με την κοπέλα μου χωρίσαμε όταν ο πατέρας της θέλησε να μου δώσει για προίκα 3 σπίτια... 
Ήθελε να ξεφορτωθεί και κόρη και χαράτσια... 

{229}
Είχα ένα φίλο που έπαιζε μπάλα στην εθνική. 
Έλα ρε και τί έγινε; 
Τον πάτησε νταλίκα... 

{230} 
Αν αντί ‘‘Το κάπνισμα σκοτώνει‘‘, έγραφαν στο πακέτο ‘‘Με αυτό το πακέτο πληρώνεις στο κράτος 2.15‘‘ θα το έκοβαν περισσότεροι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: