Επισκεφτείτε και προβληθείτε στον Επαγγελματικό Οδηγό Μελών μας

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Ὁ πατέρας



Τὸ πιὸ σημαντικὸ ἔργο ποὺ ἓνας πατέρας μπορεῖ νὰ κάνει γιὰ τὰ παιδιὰ του εἶναι ν’ ἀγαπάει τὴ μὰνα τους.
Theodore M. Hesburgh


Πραγματικὰ πλούσιος εἶναι ὁ ἂντρας ποὺ ἔχει παιδιά ποὺ τρέχουν νὰ χωθοῡν στὴν ἀγκαλιὰ του, ἀκὸμα κι ὅταν τὰ χέρια του εἶναι ἄδεια.
Ἀνώνυμος


Τὰ στάδια στὴ ζωὴ ἑνὸς ἀνθρώπου:
4 ἐτῶν: Ὁ μπαμπάς μου μπορεῖ νὰ κάνει τὰ πάντα!
7 ἐτῶν: Ὁ μπαμπὰς ξέρει τὸοοσα πολλά!
8 ἐτῶν: Ὁ μπαμπάς μου δὲν ξέρει τελικὰ καὶ τόσα πολλά.
12 ἐτῶν: Ὁ μπαμπάς μου δὲν ξέρει τὶ τοῦ γίνεται.
14 ἐτῶν: Ὁ πατέρας μου; Ἄσε καλύτερα!
21 ἐτῶν: Ὠχ πάλι αὐτὸς μπροστά μου!
25 ἐτῶν: Κάτι ξέρει γιὰ τὸ θέμα ὁ πατέρας μου ἀλλὰ ὄχι καὶ πολλὰ πράγματα.
30 ἐτῶν: Θὰ πρέπει νὰ μάθω τὶ ξέρει ὁ πατέρας μου γιὰ τὸ θέμα.
35 ἐτῶν: Πρὶν ἀποφασίσουμε ἂς ζητήσουμε καὶ τὴν γνώμη τοῡ μπαμπά.
50 ἐτῶν: Τὶ ἄραγε νὰ πιστεὺει ὁ πατέρας γι΄ αὐτό;
60 ἐτῶν: Τελικὰ ὁ πατέρας μου εἶχε τεράστια ἐμπειρία!
65+ἐτῶν: Ά, ρε πατέρα! Μάκαρι νὰ ζοῦσες καὶ νὰ μιλούσαμε σήμερα οἱ δυὸ μας!
Ἀνώνυμος


Δεν υπάρχουν σχόλια: